مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 21:272022-02-26سياسي

تسریع در اجرای پروژه های شهری که در عبور و مرور شهروندان اخلال می کنند


معاون رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: اجرای پروژه های شهری که ممکن است در عبور و مرور شهروندان اخلال ایجاد کند، باید تسریع شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: اجرای پروژه های شهری که ممکن است در عبور و مرور شهروندان اخلال ایجاد کند، باید تسریع شوند.

سید امیر مرتضوی در جلسه شورای راهبردی و سیاستگذاری پیشگیری از تصادفات خراسان رضوی به عنوان مثال طرح های در دست اجرای بولوار رسالت می بایست توسط شهرداری منطقه و سایر دستگاه های ذی ربط با هدف پیشگیری از وقوع تصادفات و کسب رضایتمندی شهروندان تسریع شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای نقش های اجتماعی توسط سازمان ها، نهادها و ادارات اظهار کرد: تمام دستگاه ها علاوه بر اجرای دقیق وظایف قانونی می بایست نقش های اجتماعی خود را نسبت به شهروندان ایفا کنند و در این زمینه هیچگونه بهانه ای پذیرفته نیست.

مرتضوی افزود: خراسان رضوی و مشهد همواره در زمینه اقدامات مبتکرانه با محوریت پیشگیری سرآمد بوده اما در زمینه کنترل و پیشگیری از وقوع تصادفات تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم و این فاصله جز با همت بالا، مسئولیت پذیری نسبت به نقش های اجتماعی، فعالیت جهادی و تلاش مضاعف جبران نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در اجرای پروژه های شهری که در عبور و مرور شهروندان اخلال می کنند

تسریع در اجرای پروژه های شهری که در عبور و مرور شهروندان اخلال می کنند