مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 18:572022-02-26اقتصادي

عملیات رفع نقص خط انتقال آب سدگاوشان به کرمانشاه از امروز آغاز شد


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه تأمین آب شرب شهر کرمانشاه در اولویت قرار دارد، گفت: عملیات رفع نقص خط انتقال آب سدگاوشان به کرمانشاه از امروز آغاز شد.

- ، منوچهر فخری بعد از ظهر شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی برای تأمین آب شرب شهر کرمانشاه، اظهار کرد: با دستور استاندار کرمانشاه نشست های قرارگاه عملیاتی برای تأمین آب شرب شهر کرمانشاه هر هفته با حضور مدیران عضو به صورت منظم برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به بارندگی های اخیر در استان کرمانشاه میزان دبی سراب طاق بستان که بخشی از آب شرب شهر کرمانشاه را تأمین می کند، افزایش یافته است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به این افزایش این امکان فراهم شده که آب سراب طاق بستان به شکل موقت جایگزین آب سد گاوشان شود و فاز نهایی رفع نقص خط انتقال از طریق این سد عملیاتی شود.

فخری بیان کرد: با هماهنگی های که توسط آبفا و آب منطقه ای استان کرمانشاه صورت گرفته از امروز عملیات رفع نقص خط انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه آغاز می شود.

وی ادامه داد: طبق اعلام شرکت آب منطقه ای کرمانشاه این عملیات احتمالاً 2 هفته ادامه پیدا کند و طی این مدت برخی محلات دچار مشکلات کم آبی شوند و از مردم تقاضا داریم در این زمینه همکاری کنند تا در تابستان آینده شاهد مشکل کمتری در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات رفع نقص خط انتقال آب سدگاوشان به کرمانشاه از امروز آغاز شد

عملیات رفع نقص خط انتقال آب سدگاوشان به کرمانشاه از امروز آغاز شد