مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 18:472022-02-26اقتصادي

زخم بی مهری شهرداری تبریز بر تَن خانه ستارخان و باقرخان


رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبودی فضای کسب و کار گفت: در سال جاری 40 میلیارد تومان برای حوزه گردشگری تبریز تخصیص یافته بود که در بودجه سال آینده این مبلغ به 60 میلیارد افرایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدکاظم زعفرانچیلر امروز در پنجاه و هشتمین جلسه فوق العاده شورای شهر تبریز اظهار کرد: ترمیم بعد گردشگری فرودگاه از اولویت های کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری است، چراکه ما در تبریز غرفه ای برای معرفی شهر نداریم.

وی در ادامه ی سخنان خود ابراز کرد: بحث روشنایی فرودگاه هم تا درب خروجی بوده که پیشنهادم این است تا میدان آذربایجان این روشنایی ادامه یابد.

زعفرانچیلر در بخشی از سخنان خود نیز اضافه کرد: هیچ گونه معرفی در خصوص تبریز در فرودگاه دیده نمی شود و مدخل های ورودی هم وضعیت چندان خوبی ندارد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد: مرمت خانه های تاریخی، تولید محتوای گردشگری، معرفی تبریز در ورودی های شهر بویژه فرودگاه، بخشی از پیشنهادات کمیسیون گردشگری برای رونق حوزه گردشگری در تبریز است.

وی در بخشی هم عنوان کرد: در سال جاری 40 میلیارد تومان برای حوزه گردشگری تبریز تخصیص یافته بود که در بودجه سال آینده این مبلغ به 60 میلیارد افرایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم بی مهری شهرداری تبریز بر تَن خانه ستارخان و باقرخان

زخم بی مهری شهرداری تبریز بر تَن خانه ستارخان و باقرخان