مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 18:122022-02-26سياسي

عضو انجمن دوستی ایران و روسیه: روسیه ای را می بینیم که فرهنگ در آن اولویت است


رییس کمیته علمی انجمن دوستی ایران و روسیه گفت: امروز بخاطر مسایل روسیه (حمله روس ها به اوکراین) از ما انتقاد شود، اما ما می گوییم که آن روسیه را نمی بینیم، - عضو انجمن دوستی ایران و روسیه: روسیه ای را می بینیم که فرهنگ در آن اولویت است رییس کمیته علمی انجمن دوستی ایران و روسیه گفت: امروز بخاطر مسایل روسیه (حمله روس ها به اوکراین) از ما انتقاد شود، اما ما می گوییم که آن روسیه را نمی بینیم، بلکه ما روسیه ای را می بینیم که فرهنگ در آن اولویت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی سازمان های مردم نهاد ظهر شنبه نشستی با حضور تعدادی از اعضا و حامیان انجمن دوستی ایران و روسیه در دفتر انجمن در تهران برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی از جمله جذب سرمایه و جلب مشارکت های مردمی برای توسعه سازمان های مردم نهاد(سمن ها)، الهام بخشیدن به مردم برای فعالیت در سمن ها، فرآیند جهانی سازی در قرن بیست و یکم، تاثیرات مثبت فعالیت سمن ها و کمک به تعمیق سمن ها مورد بحث قرار گرفت.

همچنین محمد مهدی رشیدی عضو هیات مدیره انجمن دوستی ایران و روسیه به ارائه گزارشی درباره ماهیت سازمان های مردم نهاد و جایگاه آن در جامعه بین الملل و ایران و همچنین آسیب ها و موانع سر راه انجمن های مردم نهاد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو انجمن دوستی ایران و روسیه: روسیه ای را می بینیم که فرهنگ در آن اولویت است

عضو انجمن دوستی ایران و روسیه: روسیه ای را می بینیم که فرهنگ در آن اولویت است