مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 17:422022-02-26سياسي

تاریخ ثبت نام قطعی متقاضیان سفر به سوریه برای نوروز مشخص شد


سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد متقاضیان سفر به سوریه در بازه زمانی 20 اسفند 1400 تا 11 فروردین 1401 که پیش ثبت نام کرده بودند از روز دوشنبه برای ثبت نام قطعی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به برنامه ریزی انجام شده برای اعزام های عتبات مقدسه سوریه از ایستگاه های پروازی تهران، مشهد، تبریز، کرمان و شیراز از تاریخ 20 اسفند ماه 1400 لغایت 11 فروردین ماه 1401 به اطلاع می رساند متقاضیانی که در پیش ثبت نام سوریه ثبت نام نموده اند برای انتخاب کاروان و قطعی کردن ثبت نام می توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 9 اسفند ماه لغایت 10 صبح چهارشنبه مورخ 11 اسفند ماه به سامانه زیارت به نشانی (https:‏/‏/ziarat.

haj.

ir) مراجعه و یا از طریق دفاتر زیارتی سطح استان اقدام فرمایند.

این اطلاعیه می افزاید: بدیهی است بعد از اتمام زمان تعیین شده برای ثبت نام متقاضیانی که پیش ثبت نام داشته اند، ظرفیت باقی مانده در اختیار عموم قرار گرفته تا دفاتر زیارتی و دیگر متقاضیان ثبت نام نمایند.

تذکرات مهم: 1‏- اعزام هایی که برنامه ریزی شده است فقط به صورت هوایی می باشد.

2‏- ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی میسر می باشد، افرادی که متقاضی اعزام با هم هستند در یک گروه ثبت نام می نمایند مانند اعضای یک خانواده، در اینصورت هر گروه از یک سرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ ثبت نام قطعی متقاضیان سفر به سوریه برای نوروز مشخص شد

تاریخ ثبت نام قطعی متقاضیان سفر به سوریه برای نوروز مشخص شد