مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 17:372022-02-26سياسي

منطقه آزاد چابهار برای پذیرش مسافران نوروزی اعلام آمادگی کرد


مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز، اقدامات لازم برای ارائه خدمات با کیفیت به مسافران نوروزی در دستور کار قرار دارد.

- به نقل از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی، نصرالله ابراهیمی در نشست ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: در بحث تسهیلات سفر چند نکته حائز اهمیت است و هر دستگاهی باید دستورالعمل خود را به نحو مطلوب انجام دهد و معاونت اجتماعی مکلف است بر تصمیم های کمیته ها نظارت جدی داشته باشد.

ابراهیمی تاکید کرد: ایمنی، و امنیت موضوع مهمی بوده و دارای جنبه های امنیتی و اجتماعی است، مسافری که وارد یک شهر می شود بایستی از ایمنی های لازم در رانندگی، تردد، حوادث و سایر موارد برخوردار باشد و تاکید می کنیم حوزه های انتظامی و حفاظتی، بیمارستان و پزشکان و آتش نشانی برای 24 ساعت شبانه روز برنامه ریزی داشته باشند تا به بهترین نحو خدمت رسانی کنیم و همه باهم و همبستگی کامل، امنیت بالایی برای مسافران و گردشگران فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: مسلماً در شرایطی که تراکم جمعیت وجود دارد باید تلاش مضاعفی انجام شود.

مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار اضافه کرد: نظارت بر بازار هم نکته مهمی است که در این رابطه، باید بر حوزه های رستوران ها، هتل ها، بومگردی ها و همه مکان هایی که پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد چابهار برای پذیرش مسافران نوروزی اعلام آمادگی کرد

منطقه آزاد چابهار برای پذیرش مسافران نوروزی اعلام آمادگی کرد