مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 17:322022-02-26سياسي

مدیرکل بهزیستی استان سمنان معارفه شد/ منطقی به جای ایزدپور


مراسم معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان سمنان با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی در حالی برگزار شد که محمود منطقی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی و از خدمات ایزد پور تقدیر شد.

- ، هم زمان با ظهر شنبه مراسم معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان سمنان با حضور مشاور رییس و مدیرکل دفتر ریاست سازمان بهزیستی کشور و مسئولان استانی و شهرستانی به میزبانی سالن اجتماعات بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

مشاور رییس سازمان بهزیستی در این مراسم ضمن بیان اینکه عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب همان امیدآفرینی در جامعه است، ابراز داشت: اگر به مفاد این بیانیه نیک بنگریم به خوبی درخواهیم یافت که رهبر معظم انقلاب باتدبیر و درایت خاصی به دنبال ایجاد تحول و امید در جامعه بوده است که نمونه آن را در به کارگیری جوانان در بدنه مدیریتی کشور در کنار پیشکسوتان را می توان نام برد.

علیرضا انجلاسی بابیان اینکه مدیران و مسئولان دستگاه ها اگر همه این بندهای بیانیه گام دوم را به خوبی جامعه عمل بپوشانند به ناگاه به همین تحول و امید در جامعه خواهیم رسید، افزود: در متن این بیانیه رویکرد و تأیید سازمان بهزیستی یعنی امید در جامعه هدف تحت حمایت به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی استان سمنان معارفه شد/ منطقی به جای ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان معارفه شد/ منطقی به جای ایزدپور