مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 17:122022-02-26اقتصادي

راهبردهای توسعه صنعت اردبیل تدوین می شود


راهبردها و برنامه های توسعه اقتصادی صنعت استان در حوزه های مختلف تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال که با محوریت بررسی پروژه های اشتغال زای صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: باید آن دسته از پروژه هایی که منجر به تولید ثروت و شکوفایی اقتصادی استان در آینده می شود، مشخص و برنامه ریزی اصولی برای عملیاتی شدن آن انجام شود.

وی افزود: افزایش نقش صنعت در رونق اقتصاد استان، نیازمند استخراج راهکارها و پیشنهاد زمینه های سرمایه گذاری، از سوی کارشناسان و متولیان است.

استاندار اردبیل بیان کرد: یکی از مهم ترین مباحث در خصوص توسعه اقتصادی، توجه به صنایع دانش بنیان و گسترش فضای فعالیت در این بخش بوده و می تواند در آینده اقتصاد استان نقش بسزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: تامین زیرساخت ها، فضایی برای ایجاد شهرک فناوری و شناسایی حوزه های قابل سرمایه گذاری از جمله موضوعاتی است که لازم است برنامه ریزی ها برای عملیاتی شدن آن آغاز شود.

عاملی تعریف زنجیره های تولید برای محصولات صادراتی و دارای ارزش اقتصادی بالا را مورد تاکید قرار داد و تشریح کرد: لازم است در حوزه های مختلف خصوصا بخش کشاورزی، چندین محصول که قابلیت ایجاد زنجیره از تولید تا فرآوری را دارد، معرفی شده و زمینه برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبردهای توسعه صنعت اردبیل تدوین می شود

راهبردهای توسعه صنعت اردبیل تدوین می شود