مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 17:072022-02-26ورزشي

ملوان فاصله اش را با رقبا بیشتر کرد/ دومین شکست پیاپی برای خیبر


هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال با ادامه صدرنشینی ملوان و افزایش فاصله امتیازی با رقبا همراه بود.

- ، هفته نوزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز و با انجام 9 بازی به صورت همزمان برگزار شد و ماحصل بازی های این هفته ادامه صدرنشینی ملوان با چاشنی افزایش فاصله امتیازی با اصلی ترین رقبا بود.

در روزی که ملوان توانست در بازی نزدیک و دشواری میهمانش شهرداری همدان را با یک گل شکست دهد، مس کرمان و خیبر خرم آباد با تساوی و شکست امتیازات مهمی از دست دادند تا شاگردان مازیار زارع فاصله شان را با این دو رقیب جدی افزایش دهند.

ملوان صدرنشین این رقابت ها در دیداری دشوار توانست با گلی که توسط مهدی مومنی در دقیقه 75 از روی ارسال از روی نقطه کرنر به ثمر رساند میهمانش را با شکست بدرقه کرده و جمع امتیازاتش در صدر جدول را به عدد 43 برساند.

در یکی از دیدارهای حساس امروز دربی مس های استان کرمان بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید تا دو تیم با از دست دادن 2 امتیاز و کسب تنها یک امتیاز، نتیجه ای بگیرند که بیشتر به سود تیم صدرنشین ملوان شد.

اما در روزی که ملوان پیروز شد و مس کرمان متوقف شد، تیم سوم جدول خیبر خرم آباد مقابل میهمان خود پارس جنوبی جم تن به شکست 2 بر یک داد تا در امتیاز 33 و رده سوم جدول باقی بماند؛ با این توضیح که فاصله امتیازی اش با ملوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملوان فاصله اش را با رقبا بیشتر کرد/ دومین شکست پیاپی برای خیبر

ملوان فاصله اش را با رقبا بیشتر کرد/ دومین شکست پیاپی برای خیبر