مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 16:322022-02-26اقتصادي

راه اندازی کارخانه کوره بلند اسدآباد برای تولید فرومنگنز در اوایل سال آینده


سرپرست فرمانداری اسدآباد از راه اندازی کارخانه کوره بلند این شهرستان برای تولید فرومنگنز این شهرستان در اوایل سال 1401 خبر داد.

- ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری اسدآباد از راه اندازی کارخانه کوره بلند این شهرستان برای تولید فرومنگنز این شهرستان در اوایل سال 1401 خبر داد.

حسین علی شرکایی در حاشیه بازدید امروز خود از واحدهای زنجیره تولید فولاد این شهرستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر تعمیرات و اورهال این کارخانه صنعتی به صورت کامل به اتمام رسیده و برای آغاز به فعالیت منتظر رسیدن مواد اولیه است.

وی با بیان اینکه در سال 1390 کارخانه ذوب آهن اسدآباد به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی و تغییر خط تولید خود از شمش چدن به فرومنگنز تعطیل شده است، افزود: با پیگیری مسئولان استان و شهرستان در حال حاضر طرح فوق توسط ذوب آهن به سرمایه گذار جدید بخش خصوصی به نام شرکت برسم لعل به مدت پنج سال اجاره داده شده که در صورت قابل قبول بودن فعالیت آن، مدت اجاره تمدید می شود.

شرکایی با اشاره به اینکه این واحد صنعتی ظرفیت تولید 22 هزار تُن فرومنگنز در سال را خواهد داشت، گفت: با بهره برداری از کارخانه کوره بلند اسدآباد به صورت مستقیم برای 200 نفر از جوانان منطقه اشتغال ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه کوره بلند اسدآباد برای تولید فرومنگنز در اوایل سال آینده

راه اندازی کارخانه کوره بلند اسدآباد برای تولید فرومنگنز در اوایل سال آینده