مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 16:172022-02-26سياسي

مسئولان امنیتی و انتظامی با سارقان برق دیشموک برخورد کنند


امام جمعه دیشموک به مسئولان امنیتی و انتظامی این شهر نسبت به برخورد با سارقان برق و آب در این منطقه هشدار داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دیشموک به مسئولان امنیتی و انتظامی این شهر نسبت به برخورد با سارقان برق و آب در این منطقه هشدار داد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در استان کهکیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا بر رسیدگی بیشتر مسئولان به این شهر تأکید کرد و گفت: به دلیل عدم توجه برخی از مسئولان در گذشته در این منطقه بسیاری از محرومیت ها را شاهد هستیم.

به همین دلیل 65 درصد جمعیت این شهر تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، متأسفانه در چند ماه اخیر نیز سرقت کابل برق در این شهر افزایش یافته است که این اتفاقات سبب شده تا مردم در حوزه آب و برق در روزهای زیادی از این نعمت محروم شوند.

وی افزود: بنده در خطبه های نماز جمعه به مسئولان امنیتی و انتظامی هشدار دادم که باید با اجرای برخی اقدامات پیشگیرانه مانع این سرقت ها شوند، چون برخورد با سارقان در شهرهای کوچک بسیار آسان تر است و مأموران می توانند با اقدامات برنامه ریزی شده از این معضل جلوگیری کنند.

حجت الاسلام راوند خاطرنشان کرد: سرقت از منابع آبی و برقی غیرقانونی است و مسئولان باید با سارقان برخورد کنند و نگذارند این اتفاقات ناگوار در سطح این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان امنیتی و انتظامی با سارقان برق دیشموک برخورد کنند

مسئولان امنیتی و انتظامی با سارقان برق دیشموک برخورد کنند