مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 16:022022-02-26ورزشي

حمایت از تیم های ورزشی با استفاده از ظرفیت های صنعتی استان ها


مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا با بیان اینکه حمایت از تیم های ورزشی با استفاده از ظرفیت های صنعتی اهمیت دارد، گفت: استان سمنان به لحاظ صنعتی بودن از این ظرفیت می بایست استفاده کند.

- ، علیرضا رعدی ظهر شنبه در مراسم پایان دوره آموزش مربیگری سطح دو فوتسال آسیا که در سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار شد، با اشاره به مشکلات تیم های ورزشی، بیان کرد: صنعت یکی از محرک های تیم های ورزشی است.

وی با بیان اینکه پتانسیل های عظیم استان سمنان در بخش صنعتی می تواند نقش تأثیرگذار صنعت، بر حمایت از تیم های ورزشی ایفا کند، ابراز کرد: حمایت از تیم های ورزشی با استفاده از ظرفیت های صنعتی اهمیت دارد و استان سمنان نیز از این قاعده مستثنی نیست لذا باید تلاش کرد تا پیوند بین ورزش و صنعت مستحکم تر شود.

مدرس ای اف سی ادامه داد: با توجه به استعدادهای فراوان در ورزش استان سمنان به ویژه تیم های فوتبال و فوتسال، می بایست شاهد حمایت جدّی از ورزش باشیم تا استعدادهای جوانان این استان شکوفا شود.

نقش مربیان در عملکرد تیم های ورزشی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه نقش مربی در ورزش یکی از عوامل مهم در موفقیت تیم های ورزشی محسوب می شود، گفت: یک مربی کارآمد با استفاده از دانش و تجربه خود می تواند موجب توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تیم های ورزشی با استفاده از ظرفیت های صنعتی استان ها

حمایت از تیم های ورزشی با استفاده از ظرفیت های صنعتی استان ها