مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:572022-02-26اقتصادي

ایمیدرو در سرفاریاب سرمایه گذاری می کند


معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بوکسیت معدن سرفاریاب به جاجرم خراسان منتقل می شد، گفت: ایمیدرو در زمینه ظرفیت های سرفاریاب سرمایه گذاری می کند.

- سید احسان عسکری به رویکردها و سیاست گذاری های اقتصادی استان اشاره و اظهار کرد: پیگیری اجرای طرح های نیمه تمام، رفع مانع از طرح های موجود و ایجاد ظرفیت های جدید از جمله سیاست ها برای پیشرفت حوزه اقتصادی استان است.

وی با بیان اینکه در جلساتی که در مرکز کشور برگزار می شود برای هر سه این موارد رایزنی می کنیم، افزود: استان با داشتن جمعیت بالای بیکار و آسیب های ناشی از بیکاری، از استخراج معدن بوکسیت سرفاریاب بهره ای نمی برد و بوکسیت این معدن به صورت خام به جاجرم خراسان منتقل می شد.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرشنان کرد: با حضوری مجازی نماینده جاجرم جلسه ای با ایمیدرو در تهران برگزار شد و ضمن تشریح شرایط بیکاری و نیاز به ایجاد اشتغال در استان از ایمیدرو خواستیم بر روی ظرفیت های سرفاریاب سرمایه گذاری کند که با توجه به ابعاد فنی یک میلیون و 200 تن بوکسیت سرفاریاب می تواند یکی از حوزه های سرمایه گذاری باشد.

عسکری تصریح کرد: مبلغ سرمایه گذاری ایمیدرو در سرفاریاب 600 تا یک هزار میلیارد تومان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمیدرو در سرفاریاب سرمایه گذاری می کند

ایمیدرو در سرفاریاب سرمایه گذاری می کند