مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:472022-02-26اقتصادي

تشکیل 3420 پرونده تخلفات صنفی در کردستان


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه بیش از 65 هزار بازرسی از صنوف تشکیل شده و سه هزار و 420 پرونده تخلف تشکیل شده است.

- ، بختیار خلیقی روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در سنندج اظهار کرد: 106 پروژه در قالب سه دسته برای تنظیم بازار در استان مصوب شده که تاکنون 85 پروژه انجام شده است.

وی افزود: پروژه درج قیمت تولید کننده، طرح رصد کالا در زنجیره تجاری، پروژه صورتحساب الکترونیک و پروژه تأمین مالی زنجیره تأمین از جمله مهمترین پروژه های حوزه تنظیم بازار هستند که در استان در حال اجرا می باشند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت: چهار گروه کالایی و 64 واحد تولیدی در استان مشمول پروژه درج قیمت تولید کننده هستند که تاکنون این مبحث 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

خلیقی افزود: در طرح خرید شفاف ویژه پایان سال نیز تاکنون هزار و 295 واحد صنفی، 27 فروشگاه زنجیره ای و تعاونی مصرف، پنج میدان میوه و تره بار و دو فروشگاه اینترنتی ثبت نام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تأمین کالاهای بخش صنعتی در استان نیز با 34 واحد عمده فروش در استان هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

خلیقی همچنین از انجام 65 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه خبر داد و گفت: در مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 3420 پرونده تخلفات صنفی در کردستان

تشکیل 3420 پرونده تخلفات صنفی در کردستان