مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:422022-02-26سياسي

افشاگری رییس دومای روسیه: زلنسکی «کی یف» را ترک کرده و ویدئو های اخیر ضبط شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، ویچسلاو ولودین رییس مجلس دومای روسیه با اشاره به ویدئو هایی که روز و شب گذشته از حضور ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در خیابان های کی یف پخش شد، - افشاگری رییس دومای روسیه: زلنسکی کی یف را ترک کرده و ویدئو های اخیر ضبط شده است ویچسلاو ولودین با تأیید خبر خروج ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین از پایتخت این کشور، فاش کرد ویدئو های حضور زلنسکی در کی یف ضبط شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، ویچسلاو ولودین رییس مجلس دومای روسیه با اشاره به ویدئو هایی که روز و شب گذشته از حضور ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در خیابان های کی یف پخش شد، گفت: زلنسکی روز گذشته در کی یف نبود و این ویدئو ها قبلاً ضبط شده بود.

او کی یف را به مقصد لویو ترک کرده است.

این ادعای مقام ارشد روس در حالی است که خبرگزاری اسپوتنیک نیز امروز اعلام کرد رییس جمهور اوکراین پایتخت این کشور را به مقصد شهر لویو در هفتاد کیلومتری کی یف ترک کرده است.

این در حالی است که در چند روز و به ویژه شب گذشته ویدئو هایی از رییس جمهور اوکراین پخش می شود که او در آن مدعی می شود در خیابان های کی یف حضور دارد و به نبرد و تقابل با نیرو های نظامی روسیه ادامه می دهد و هرگز کی یف را ترک نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری رییس دومای روسیه: زلنسکی «کی یف» را ترک کرده و ویدئو های اخیر ضبط شده است

افشاگری رییس دومای روسیه: زلنسکی «کی یف» را ترک کرده و ویدئو های اخیر ضبط شده است