مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-26سياسي

تهاجم ترکیبی دشمن با جهاد تبیین، خنثی می شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: با توجه به اینکه تهاجم ترکیبی دشمن تا حدودی در جامعه اثر خود را گذاشته، باید با تبیین دستاوردهای انقلاب به دفاع از نظام اسلامی و مقابله با دشمن بپردازیم - آیت الله محمدرضا ناصری امروز در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان یزد اظهار کرد: اگر سیره امام و وصیتنامه امام(ره)، دوباره مطالعه و بازنگری شود، هم می تواند چراغ راه و هم دستورالعملی برای مدیران و مسئولان باشد.

وی بیان کرد: فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبری بسیار ارزشمند و راهگشاست و در مواردی نسبت به آن غفلت شده و به کتاب تبدیل شده و در کتابخانه ها خاک می خورد در حالی که باید این رهنمودهای ارزشمند در کشور مورد استفاده قرار گیرد.

ناصری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مقوله جنگ ترکیبی را مطرح کردند، افزود: منظور از جنگ ترکیبی از نظر ایشان، جنگی است که کشورهای مختلف با رویکردهای مختلف از جمله جنگ اقتصادی، رسانه ای، روانی و فرهنگی آغاز کرده اند که باید روی این موضوع کار شود.

امام جمعه یزد، جهاد تبیین را نیز یکی از دغدغه های رهبری دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه تهاجم ترکیبی دشمن تا حدودی در جامعه اثر خود را گذاشته، باید با تبیین دستاوردهای انقلاب به دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و مقابله با دشمن بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاجم ترکیبی دشمن با جهاد تبیین، خنثی می شود

تهاجم ترکیبی دشمن با جهاد تبیین، خنثی می شود