مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:322022-02-26حوادث

توصیه های پلیس بوشهر برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز


رییس پلیس آگاهی استان بوشهر در خصوص پیشگیری از سرقت منزل به شهروندان استان بوشهر هشدار داد، گفت: از کلیه مردم استان درخواست داریم قبل از بروز هر گونه حادثه کلیه جوانب خروج از منزل را رعایت کنند.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس آگاهی استان بوشهر در خصوص پیشگیری از سرقت منزل به شهروندان استان بوشهر هشدار داد، گفت: از کلیه مردم استان درخواست داریم قبل از بروز هر گونه حادثه کلیه جوانب خروج از منزل را رعایت کنند.

سرهنگ جوشن سهرابی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلات پایان سال و نوروز اظهار کرد: انتظار می رود شهروندان جهت پیشگیری از سرقت تا حد امکان از خالی نگه گذاشتن منزل خود خودداری کنند یا سعی شود فرد مراقب در منزل حضور داشته باشد و منزل خالی از سکنه نباشد.

وی ضمن تشکر از همراهی و مشارکت مردم استان در رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از وقوع جرائم سرقت تاکید کرد: به جهت پیشگیری از وقوع سرقت نصب سیستم های حفاظتی و دوربین های مراقبتی و مداربسته نقش بسزایی در جلوگیری از سرقت و افزایش امنیت منزل دارد.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه شهروندان از نگهداری اشیاء قیمتی و طلا و جواهرات در منزل و در دسترس بودن آن ها خودداری کنند، گفت: جهت نگهداری اشیاء قیمتی در صورت امکان از صندوق امانات در بانک ها استفاده شود و در مواقعی که مجبور به نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس بوشهر برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز

توصیه های پلیس بوشهر برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز