مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:222022-02-26ورزشي

برگزاری مسابقات آزاد مهارت کشور به میزبانی دهاقان


مدیرکل فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه دهاقان قطب گلخانه کشور محسوب می شود، دور بعدی مسابقات آزاد مهارت کشور با همکاری گلخانه داران در این شهرستان برگزار می شود.

- ، ضمن تاکید بر توانمندسازی کارآموزان در مراکز آموزشی فنی و حرفه ای اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه ای در کنار آموزش به کارآموزان در رشته های مختلف، با هدف استعدادیابی اقدام به تعریف مسابقاتی نموده است تا توانمندان و خبرگان رشته های تحت آموزش نیز وارد مسابقات شوند و بتوانند خود را مطرح نمایند.

وی افزود: این مسابقات در دو مدل ملی مهارت و آزاد مهارت در سطح کشور برگزار می شود.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان اصفهان تصریح کرد: مسابقات آزاد توسط اسپانسر برنامه ریزی و برگزار می شود اما مسابقات ملی مهارت در مقطع شهرستانی برگزار می شود و سپس افراد برتر وارد مرحله استانی و مرحله کشوری می شوند.

وی با بیان اینکه در نهایت افراد برگزیده کشوری وارد اردو می شوند تا به مرحله جهانی راه یابند، تاکید کرد: این مسابقات با 50 رشته و هر دو سال یک بار برگزار می شود اما در ایران 33 رشته وجود دارد و برخی از رشته ها در ایران برگزار نمی شود.

شناسایی افراد لایق و مستعد در مسابقات ملی مهارت اخوان از موفقیت مستمر اصفهان در این مسابقات خبر داد و افزود: هدف سازمان از برگزاری این مسابقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات آزاد مهارت کشور به میزبانی دهاقان

برگزاری مسابقات آزاد مهارت کشور به میزبانی دهاقان