مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:222022-02-26سياسي

دو مشخصه پیامک های جعلی کلاهبرداری از زبان مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه


مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه درباره مشخصات پیامک های جعلی گفت: پیامک جعلی دو مشخصه مهم دارد ابتدا اینکه این پیامک ها با سر شماره معمولی ارسال می شود و دیگر مشخصه لینک موجود در پیامک است.

- مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه درباره مشخصات پیامک های جعلی گفت: پیامک جعلی دو مشخصه مهم دارد ابتدا اینکه این پیامک ها با سر شماره معمولی ارسال می شود و دیگر مشخصه لینک موجود در پیامک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم معاونت اجتماعی در برنامه سیمای خانواده شبکه یک سیما درباره پیامک های جعلی به قصد کلاهبرداری توضیحاتی ارائه داد.

حسین پورمند گفت: وقتی درمورد بزه یا کلاهبرداری صحبت می شود باید به این موضوع توجه کرد که جرم یک پدیده اجتماعی است و هرکجا که جامعه ای باشد جرم هم وجود دارد.

همان طور که به هنگام شیوع یک بیماری مانند کرونا از متولیان بهداشت و درمان انتظار می رود جامعه را نسبت به آن بیماری واکسینه و مقاوم سازی کنند در مورد جرم هم همینطور است.

پورمند ادامه داد: جرم زاییده اجتماع است و برای ایمن کردن جامعه باید قانون گذار، رسانه و دستگاه های ذیربط وظایف خود را انجام دهند تا جامعه نسبت به جرم ایمن شود و آرامش در حد استاندارد به وجود آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مشخصه پیامک های جعلی کلاهبرداری از زبان مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

دو مشخصه پیامک های جعلی کلاهبرداری از زبان مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه