مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:322022-02-26اقتصادي

اصلاح قوانین برای رفع موانع؛ انتظار بخش خصوصی از دولت


رییس اتاق بازرگان استان زنجان گفت: انتظار بخش خصوصی از دولت و مجلس اصلاح قوانین و رفع موانع تولید در برنامه ریزی ها به نفع تولید و صنعت است.

- علی یگانه فرد ظهر امروز (7 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سال گذشته و به همت اتاق بازرگانی زنجان و در راستای توسعه تجارت، نقشه راه تجارت خارجی استان تدوین شد که در نتیجه امسال آمار تولید استان رو به رشد بوده و این موضوع در صادرات نیز خود را نشان داد که این افزایش ها بیانگر برنامه های رشد تولید و صادرات است.

وی با بیان اینکه در کنار این موارد، انتظار بخش خصوصی از دولت و مجلس اصلاح قوانین و رفع موانع تولید در برنامه ریزی ها به نفع تولید و صنعت است، تصریح کرد: اصلاح فرآیند واگذاری زمین در شهرک های صنعتی نیز چون کشورهای همسایه که زمین ارزان قیمت در اختیار سرمایه گذار قرار می دهند، نیازمند اصلاحاتی است.

این مسئول با تاکید بر ایجاد وحدت رویه در شبکه بانکی در تنظیم قراردادها و تسهیلات برای تولید، گفت: تک نرخی و تثبیت قیمت ارز که از عوامل مهم در تولید و تجارت است نیز از جمله خواسته های بخش خصوصی است که امیدواریم در دولت این مورد هم به جد در دستور کار قرار گیرد تا کمک حالی برای صنعت و تولید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قوانین برای رفع موانع؛ انتظار بخش خصوصی از دولت

اصلاح قوانین برای رفع موانع؛ انتظار بخش خصوصی از دولت