مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-26ورزشي

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری با یادبود سیامند رحمان


رقابت های قهرمانی کشور پاراوزنه برداری با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رقابت های قهرمانی کشور پاراوزنه برداری به مناسبت دومین سالگرد درگذشت زنده یاد پهلوان سیامند رحمان با حضور 106 ورزشکار در بخش آقایان و 68 ورزشکار در بخش بانوان و با حضور نمایندگانی از چهار کشور با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و میزبانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار می شود.

این مسابقات با نظارت مستقیم کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود و نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

در بخش مردان علاوه بر ورزشکاران داخلی، چهار ورزشکار از کشورهای اردن، روسیه، ازبکستان و هلند حضور دارند و رقابت های بخش بانوان نیز با حضور نمایندگان کشورمان برگزار خواهد شد.

عزام الزعبی به عنوان نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک و نماینده فنی مسابقات بر روند برگزاری این رقابت ها نظارت می کند و یک داور از کشور عراق نیز در کنار داوران داخلی حضور دارد.

رقابت های بخش بانوان طی روزهای نهم و دهم اسفند ماه در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برقرار است و رقابت های آقایان نیز از یازدهم تا سیزدهم اسفند ماه در محل همین فدراسیون برپاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری با یادبود سیامند رحمان

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری با یادبود سیامند رحمان