مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-26فرهنگي

آشنایی با بازی Elden Ring


در ادامه با بازی Elden Ring بیشتر آشنا می شوید، این بازی اسفند 1400 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی نکته جالبی که در مورد میتولوژی و اسطوره شناسی بازی Elden Ring وجود دارد، این است جورج آر.

آر.

مارتین (George R.

R.

Martin) وظیفه نگارش آن را برعهده دارد؛ نویسنده ای که او را به خاطر مجموعه کتاب های نغمه آتش و یخ (منبع الهام سریال Game of Thrones) می شناسیم.

البته توجه داشته باشید که مارتین نقش مستقیمی در نگارش بازینامه نداشته و صرفاً افسانه ها و میتولوژی الدن رینگ را نوشته است.

علاوه بر این موضوع، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) معروف هم در سمت کارگردان اصلی مراحل ساخت بازی Elden Ring را هدایت کرده است.

میازاکی یکی از قدیمی ترین اعضای استودیو FromSoftware به شمار می رود که وظیفه کارگردانی آثاری مانند Dark Souls، Bloodborne و Demon’s Souls را هم در کارنامه دارد.

به طور کلی، می توانیم هیدتاکا میازاکی را مولف و مبدع زیرسبک سولز بورن بشناسیم.

داستان بازی Elden Ring داستان بازی Elden Ring درست مانند سری دارک سولز کمی پیچیده و عجیب است و برای درک آن باید دقت زیادی به خرج داد.

وقایع الدن رینگ در سرزمینی با نام Lands Between جریان دارد که قسمت هایی از آن را در نمایش های مختلف بازی مشاهده کرده اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با بازی Elden Ring

آشنایی با بازی Elden Ring