مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-26سياسي

از برجام ظریف تا برجام باقری


مدتی است ازسوی اصلاح طلبان و رسانه های شان این شبهه مطرح می شود که «اگر برجام - آن طور که جریان انقلاب معتقد است- بد است، چرا دولت جدید برای احیای آن درحال مذاکره است؟» البته مضحک بودن این حرف کاملا مشخص است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر که سروصداهای بیشتری از وین شنیده می شود و شاید به زودی دود سفید بر بام هتل کوبورگ دیده شود، تکاپوی یاران ظریف هم برای مصادره دستاوردهای احتمالی مذاکرات بیشتر شده و تلاش می کنند زحمات علی باقری و تیم مذاکره کننده دولت سیزدهم در وین برای رسیدن به یک توافق خوب را برای تیم پیشین فاکتور کنند.

ابتدا لازم است به شبهه ای که این روزها ازسوی اصلاح طلبان به کرات مطرح می شود، به زبان ساده پاسخ داده شود؛ سپس درباره تلاش های اخیر به بارآورندگان وضعیت موجود برای مصادره موفقیت احتمالی مذاکرات وین8 و بازگشت ایالات متحده به برجام به بحث بپردازیم.

1-مدتی است ازسوی اصلاح طلبان و رسانه های شان این شبهه مطرح می شود که اگر برجام - آن طور که جریان انقلاب معتقد است- بد است، چرا دولت جدید برای احیای آن درحال مذاکره است؟ البته مضحک بودن این حرف کاملا مشخص است و آنها صورت مساله را پاک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برجام ظریف تا برجام باقری

از برجام ظریف تا برجام باقری