مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:072022-02-26ورزشي

خشم جامعه ورزش از توهین ملی پوش دورگه به ایران


بدون تردید مقصر چنین واکنش زشتی از سوی مایک رستم پور، کسی نیست جز مهران شاهین طبع، سرمربی که او را بدون صلاحیت فنی و اخلاقی به تیم ملی آورد - یک استوری جنجالی و توهین آمیز، از سوی ملی پوش خط خورده و دورگه تیم ملی بسکتبال، فضای ورزش ایران را ملتهب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بدون تردید مقصر چنین واکنش زشتی از سوی مایک رستم پور، کسی نیست جز مهران شاهین طبع، سرمربی که او را بدون صلاحیت فنی و اخلاقی به تیم ملی آورد.

پس از شکست تیم ملی بسکتبال ایران، مایک رستم پور بازیکن سابق تیم ملی ایران که بارها با وجود عملکرد ضعیف خود توسط شاهین طبع به تیم ملی دعوت شد و حتی در المپیک و جام جهانی هم حضور داشت، در واکنشی عجیب و تأسف برانگیز استوری را در صفحه شخصی خود منتشر کرد تا نشان دهد که هیچ تعصبی نسبت به تیم ملی ایران ندارد.

ایرانی که تیم ملی بسکتبال آن به واسطه چشمان بسته سرمربی سابق به روی جوانان با استعدادش در سوپر لیگ، بازیچه و محل اعتبار یابی برای افرادی شد که حتی به گفته خودشان، در خواب هم نمی دیدند به تیم ملی ایران برسند .

بارها در دوران دعوت این بازیکنان بی کیفیت به تیم ملی توسط مهران شاهین طبع، کارشناسان بسکتبال ایران در مصاحبه های خود اعلام کردند که وقتی یک بازیکن دو رگه سطح فنی بالایی ندارد، نباید به تیم ملی دعوت شود و بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم جامعه ورزش از توهین ملی پوش دورگه به ایران

خشم جامعه ورزش از توهین ملی پوش دورگه به ایران