مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:422022-02-26سياسي

هشدار درباره شرکت های خدماتی با مجوز فتوشاپی!


رییس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه درباره فعالیت شرکت های خدماتی در زمینه نظافت منزل که بدون مجوز در فضای مجازی تبلیغات دارند و در آستانه ایام عید فعالیت آنها بیشتر شده، - هشدار داد.

محمدهادی ارباب در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نزدیک شدن ایام پایان سال و خانه تکانی و نظافت منازل، گفت: متاسفانه مانند سال های گذشته شاهد فعالیت شرکت های زیرزمینی و غیرمجازی هستیم که در این ایام فعالیت آنها بیشتر می شود.

وی از تبلیغات متعدد این شرکت ها در فضای مجازی و خصوصا سایت دیوار برای جذب مشتری یاد کرد و افزود: برخی از این شرکت ها تصویری از مجوز خود را هم به نمایش می گذارند که واقعی نیست و با فتوشاپ طراحی شده است.

رییس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه با بیان اینکه اتحادیه ابزاری برای برخورد با این شرکت ها ندارد، یادآور شد: به همکاری دادستانی برای برخورد با این مراکز غیرمجاز نیاز داریم و در آخرین جلسه ای که با اتاق اصناف به این منظور برگزار شد، مقرر شد شرکت ها و افرادی که غیرمجاز فعالیت دارند به دادستانی معرفی شوند تا برخورد لازم با آنها صورت بگیرد.

ارباب خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از افرادی که صاحب شرکت های غیرمجاز هستند از تلفن کارگران خود برای تبلیغات استفاده می کنند که این کار هم اجحاف در حق مردم است و هم کارگران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره شرکت های خدماتی با مجوز فتوشاپی!

هشدار درباره شرکت های خدماتی با مجوز فتوشاپی!