مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-26فرهنگي

روایت امیرشهاب رضویان از سفر 8 هزار کیلومتری با نقی


امیرشهاب رضویان کارگردان و تهیه کننده ی فیلم های بلند، پس از سال ها با یک فیلم کوتاه در نوزدهمین جشن تصویرسال حضور دارد.

- روایت امیرشهاب رضویان از سفر 8 هزار کیلومتری با "نقی" امیرشهاب رضویان کارگردان و تهیه کننده ی فیلم های بلند، پس از سال ها با یک فیلم کوتاه در نوزدهمین جشن تصویرسال حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم چی گفت؟ یا چگونه از باب مارلی انگلیسی آموختم؟ آخرین فیلم کوتاهی است که امیر شهاب رضویان ساخته است.

در این فیلم مستند داستانی، امیرشهاب و دوست همکلاسی اش نقی ، پس از 40 سال که از دوران تحصیل شان در دبیرستان ابن سینای همدان گذشته است، در امریکا به سفری 8000 کیلومتری می روند، امیرشهاب مرتب از نقی معنی ترانه های باب مارلی را می پرسد و این پرسش های تکراری باعث عصبانیت نقی و درگیری هایی بین این دو نفر می شود.

جدیدترین فیلم کوتاه رضویان روز شنبه 21 اسفند 1400 در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید.

لیست عوامل فیلم چی گفت؟ یا چگونه از باب مارلی انگلیسی آموختم؟ عبارتند از : طرح و کارگردانی: امیرشهاب رضویان، تدوین: مرتضی عباسیان، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، فیلمبرداران: امیرشهاب رضویان، نقی جلاده جلوه های تصویری: امید خوش نظر، مسعود عمویی، مجید بختیاری، بازیگران: امیرشهاب رضویان، نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت امیرشهاب رضویان از سفر 8 هزار کیلومتری با نقی

روایت امیرشهاب رضویان از سفر 8 هزار کیلومتری با نقی