مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-26اجتماعي

آمار تصادفات قزوین چگونه کاهش پیدا می کند؟


استان قزوین از آن استان هایی است که به دلیل موقعیت جغرافیایی اش، تردد خودروها در آن بالاست و قطعاً افزایش دوربین های جاده ای، آموزش ترافیکی و بالا بردن ضریب ایمنی جاده ها می تواند منجر به کاهش تصادفات به ویژه در نوروز 1401 شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استان قزوین از آن دست استان هایی محسوب می شود که به دلیل موقعیتش جزو استان های پرتردد است و همین پرتردد بودن محورهای مواصلاتی به استان قزوین منجر به این شده تا میزان تصادفات نیز در این استان آمار بالایی باشد.

البته که سوانح رانندگی در کشور سومین عامل مرگ و میر محسوب می شود و این طور نیست که فقط این اتفاق در استان قزوین رخ دهد.

استان قزوین 6671 کیلومتر آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه و بیش از 1000 کیلومتر راه اصلی دارد، به طوری که روزانه به صورت میانگبن 300 هزار خودرو از محورهای مواصلاتی به استان قزوین تردد می کنند.

به جهت اینکه در آستانه نوروز 1401 قرار داریم و از آنجا که میزان ترددها و تصادفات در محورهای مواصلاتی به این استان در نوروز 1400 نسبت به مدت مشابه در سال 99 افزایش داشت، لذا توجه به عواملی که می تواند منجر به افزایش ضریب ایمنی جاده ها شود حائز اهمیت است.

در نوروز سال گذشته در این استان، با افزایش 140 درصدی مسافرت های نوروزی نسبت به سال 99 مواجه بودیم و همین افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تصادفات قزوین چگونه کاهش پیدا می کند؟

آمار تصادفات قزوین چگونه کاهش پیدا می کند؟