مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:172022-02-26سياسي

مدارس کدام شهرستانها غیر حضوری است؟


در شهرستان های زاهدان، زابل، گلشن، سراوان، سیب سوران، خاش و چابهار تا آخر هفته جاری مدارس به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

- تشریح فعالیت آموزشی مدارس سیستان و بلوچستان تا پایان هفته مدارس کدام شهرستانها غیر حضوری است؟ ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در شهرستان های زاهدان، زابل، گلشن، سراوان، سیب سوران، خاش و چابهار تا آخر هفته جاری مدارس به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی روز شنبه در نشست ستاد ملی کرونا اظهار کرد: با توجه به رنگبندی کرونایی در سطح کشور، سیستان و بلوچستان تنها استانی است که رنگ آبی را به خود اختصاص داده و شهرهای قرمز ما نیز کاهش پیدا کرده است.

استاندار در ادامه گفت: رنگبندی کرونایی شهرهای این استان نسبت مستقیمی با میزان واکسیناسیون دارد بنابراین از شهروندان درخواست می شود که حتما تزریق دُز سوم واکسن را جدی گیرند.

وی تصریح کرد: شهرهای نارنجی کرونایی در سطح استان نیز کاهش پیدا کرده و به گونه ای پیش رفتیم که تعداد بستری ها و مبتلایان به ویروس کرونا در این منطقه تحت کنترل است.

وی ادامه داد: تمام شهرستان هایی که در سیستان و بلوچستان دُز سوم واکسیناسیون خوبی داشته اند هم از نظر رنگ بندی و هم از نظر بستری و تعداد مبتلایان به کرونا روند خوبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کدام شهرستانها غیر حضوری است؟

مدارس کدام شهرستانها غیر حضوری است؟