مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 12:572022-02-26اقتصادي

آزادی 1378 زندانی با کمک خیرین و شکات در فارس


طی 11 ماهه امسال و با همت مددکاران و کمک خیرین و همراهی شکات، زمینه آزادی یک هزار و 378 زندانی جرائم عمد و غیرعمد از زندان های فارس فراهم شده است.

- شیراز - مدیرکل زندان های فارس گفت: طی 11 ماهه امسال و با همت مددکاران و کمک خیرین و همراهی شکات، زمینه آزادی یک هزار و 378 زندانی جرائم عمد و غیرعمد از زندان های فارس فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسحاق ابراهیمی در جمع مددکاران زندان مرکزی شیراز گفت: مددکاری در زندان هنر است، چرا که با چالش های متفاوتی در زندان مواجه است از یک طرف باید زندانی را از لحاظ روحی، روانی، رفتاری، اخلاقی، مهارتی و توانمندسازی آماده بازگشت به جامعه کند و از طرفی دیگر علاوه بر رفع مشکلات اجتماعی، پرونده قضایی وی را بررسی و به مراجع قضایی منعکس کند.

او افزود: مددکار تنها فردی است که می تواند پل ارتباطی بین زندانی و خانواده او و شاکیان پرونده باشد و با توجه به این شاخصه ها، مددکاری از امور مهم و با اهمیت در زندان هاست و کار مددکار با دیگران کارکنان متفاوت است.

مدیرکل زندان های فارس اضافه کرد: ما باید بدانیم که این جایگاه قداست دارد زیرا مددکار، کار خدمت به همنوع را دنبال می کند.

ابراهیمی اظهار کرد: حق آزادی، بعد از حیات بنیادی ترین حق در جامعه بشری است و تمام تلاش مددکار این است که زندانی با استفاده از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 1378 زندانی با کمک خیرین و شکات در فارس

آزادی 1378 زندانی با کمک خیرین و شکات در فارس