مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 12:522022-02-26پزشكي

فوتی کرونا در البرز افزایش می یابد/واکسیناسیون 36 درصدی دز سوم


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با توجه به افزایش روند بستری ها در استان فوتی های کرونا در البرز افزایش خواهد یافت.

- مهرداد بابایی در گفت وگو با در البرز متوقف شده است اما ممکن است با یک ساده انگاری مجدد تبدیل به روند صعودی شود.

وی در خصوص دورقمی شدن فوتی های کرونا در البرز بیان کرد: سیر اوج گیری کرونا به این صورت است که روند ابتلای بیماری در بیماران سرپایی افزایش می یابد و پس از آن دو هفته روند بستری افزایش می یابد و بین دو تا چهار هفته بعد پیک فوتی ها آغاز می شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: بر این اساس تعداد بستری ها به ثبات رسیده و بر اساس تجربه متأسفانه فوتی ها افزایش یافته و این روند ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه با توجه به واکسیناسیون خوبی که در استان انجام شده، امید است پیک های قبلی را تجربه نکنیم، خاطرنشان کرد: در پیک های قبلی تا 39 نفر فوتی در روز گزارش شده است.

بابایی گفت: مردم شیوه نامه های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و واکسیناسیون دز سوم را دستور کار قرار دهند.

وی اظهار کرد: اکنون واکسیناسیون حدود 36 درصد افراد واجد شرایط در البرز انجام شده است، اگرچه نسبت به میانگین کشوری مطلوب است اما باید سه دز تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی کرونا در البرز افزایش می یابد/واکسیناسیون 36 درصدی دز سوم

فوتی کرونا در البرز افزایش می یابد/واکسیناسیون 36 درصدی دز سوم