مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 12:422022-02-26اقتصادي

ذخیره سد زاینده رود جوابگوی سه ماه آب شرب اصفهان است


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب اصفهان با پیش بینی افزایش 35 درصدی مصرف آب در روزهای پایانی سال، گفت: ذخیره آب موجود سد زاینده رود تنها کفاف تأمین سه ماه آب شرب اصفهان را می دهد.

- ناصر اکبری در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تأمین آب شرب اصفهان در ماه پایانی سال، با توجه به ذخیره موجود سد زاینده رود، اظهار کرد: با توجه به ذخیره 124 میلیون مترمکعبی سد زاینده رود، این میزان تقریباً کفاف حدود سه ماه آب شرب اصفهان است.

وی با بیان اینکه بنابر اعلام شرکت آب منطقه ای اگرچه میزان بارش ها نسبت به سال گذشته بهتر بوده، اما نسبت به متوسط بلندمدت حدود 15 درصد کمتر بود، تأکید کرد: مدیریت مصرف اولویت شرب شهروندان و مدیریت توزیع اولویت اصلی شرکت آب و فاضلاب است تا از این شرایط سخت عبور کنیم.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب اصفهان با اشاره به واقع شدن اصفهان در منطقه خشک و گرم کشور و غرب آسیا، گفت: در شرایط فعلی مدیریت مصرف و صرفه جویی بهینه آب در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم آب شرب مورد نیاز مردم را تأمین کنیم.

وی با اشاره به نگرانی برای تأمین آب شرب اصفهانی ها تا پایان سال و بهار سال آینده، تصریح کرد: ذخیره آب موجود در سد زاینده رود برای تأمین سه ماه آب شرب اصفهان است، اما براساس پیش بینی ها و مطابق اعلام متولیان شرکت آب منطقه ای و هواش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سد زاینده رود جوابگوی سه ماه آب شرب اصفهان است

ذخیره سد زاینده رود جوابگوی سه ماه آب شرب اصفهان است