مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 12:272022-02-26سياسي

استاندار یزد: هیأت های اندیشه ورز بسیج موتور محرک توسعه کشور هستند


استاندار یزد با بیان این که هیأت های اندیشه ورز بسیج موتور محرک توسعه پایدار کشور هستند، گفت: اگر بخواهیم حرکتی رو به جلو داشته باشیم نیازمند استفاده از خرد جمعی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در دهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان با بیان این که امروز در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی سطوح مختلف کشور نیازمند تفکر و تعقل کاربردی هستیم، اظهار کرد: اگر بخواهیم حرکتی رو به جلو داشته باشیم نیازمند استفاده از خرد جمعی هستیم.

وی با طرح دو سئوال این که امروز سهم هییت های اندیشه ورز در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی چقدر است؟ و هیئت های اندیشه ورز در میدان عمل حرکت  در کف نظام اجرایی چه جایگاهی دارد؟، افزود: بایستی به یک مدلی برسیم که میزان کارایی اثربخشی و جایگاه های هییت های اندیشه ورز ارتقا پیدا کند و نتایج این اقدامات مثبت دیده شود.

استاندار یزد با تاکید بر این نکته که دستگاه های ما دچار مشکلات و نظام مسائل هستند گفت: پیشنهاد می کنیم جهت اجرایی کردن راهبردها هر هیئت اندیشه ورز متناسب با کارکرد در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی استان، دستگاه های مرتبط را احصا کرده و جلسات مشترکی بین مدیران، دبیران و اعضای هییت های اندیشه ورز با مسئولان آن دستگاه ها برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: هیأت های اندیشه ورز بسیج موتور محرک توسعه کشور هستند

استاندار یزد: هیأت های اندیشه ورز بسیج موتور محرک توسعه کشور هستند