مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 12:172022-02-26اقتصادي

مجلس آگهی های تبلیغاتی نشریات و مطبوعات را از مالیات معاف کرد


طبق برنامه ریزی صورت گرفته در این جداول باید 3 درصد درآمدهای نفتی به استان های مختلف داده شود که به برخی از استان ها 10 هزار میلیارد تومان اختصاص یافته اما تنها 4 میلیارد تومان به استان البرز اختصاص داده اند.

- طبق برنامه ریزی صورت گرفته در این جداول باید 3 درصد درآمدهای نفتی به استان های مختلف داده شود که به برخی از استان ها 10 هزار میلیارد تومان اختصاص یافته اما تنها 4 میلیارد تومان به استان البرز اختصاص داده اند.

نمایندگان مجلس ضمن معاف کردن روزنامه ها و نشریات از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای تبلیغات کالاها و خدمات داخلی، موضوع نحوه محاسبه مالیات مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی را به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 ارجاع دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (شنبه، 7 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، با بندالحاقی (8) تبصره (6) ماده واحده لایحه بودجه 1401 درباره مالیات بر ارزش افزوده تبلیغات در نشریات موافقت کردند.

در بخش درآمدی بند (8) تبصره (6)ماده واحده لایحه آمده است: تبلیغات کالاها و خدمات داخلی در روزنامه ها و نشریات در سال 1401 مشمول حکم جزء(3) بند(ب) ماده(9) قانون مالیات برارزش افزوده نمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس آگهی های تبلیغاتی نشریات و مطبوعات را از مالیات معاف کرد

مجلس آگهی های تبلیغاتی نشریات و مطبوعات را از مالیات معاف کرد