مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-26حوادث

هشت باند سازمان یافته قاچاق کالا و جرائم اقتصادی شناسایی شدند


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: هشت باند سازمان یافته قاچاق کالا و جرائم اقتصادی از ابتدای سال در خراسان جنوبی شناسایی و تحویل مقامات قضایی شدند.

- ، سردار ناصر فرشید صبح شنبه در نشست خبری اظهار کرد: پلیس در لایه های مختلف وظایف و مأموریت های متعددی دارد که یکی از این وظایف مقابله با قاچاق کالا و اشیا عتیقه و متخلفان در این حوزه است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در روزهای اخیر در خراسان جنوبی بعد از مدت ها کار پلیسی و تخصصی یک گروه که استخراج و انتقال اشیا عتیقه را انجام می دادند، دستگیر شدند و 290 قطعه از اشیا تاریخی و فرهنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

سردار فرشید با اشاره به اینکه ارزش ریالی اشیا عتیقه کشف شده بیش از یک میلیارد تومان تخمین زده شده است ولی نیاز به کار کارشناسی دقیق دارد، گفت: چهار نفر نیز در این ارتباط دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری توسط انتظامی خراسان جنوبی تعداد هشت باند سازمان یافته در زمینه قاچاق کالا و جرایم اقتصادی را شناسایی و تحویل مراجع قضایی داده ایم که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بیش از 54 میلیارد تومان است که این کشفیات 35 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت باند سازمان یافته قاچاق کالا و جرائم اقتصادی شناسایی شدند

هشت باند سازمان یافته قاچاق کالا و جرائم اقتصادی شناسایی شدند