مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:372022-02-26اجتماعي

آموزش 1400 دانش آموز گنبدکاووس در طرح آماده در روزهای سخت


در قالب طرح دادرس یک هزار و 400 دانش آموز در گنبدکاووس با آموزش های امدادی برای روزهای سخت آماده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط جمعیت هلال احمر گلستان، اصغر نودهی اظهار کرد: دانش ­آموزان به عنوان یکی از اقشار کلیدی و مؤثر تغییر نگرش در خانواده دارند و مدرسه به عنوان مکانی که دانش آموزان، زمان زیادی در آن حضور دارند، باید محیطی ایمن و به دور از مخاطرات باشد در همین راستا طرح دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) با همکاری سازمان جوانان هلال احمر و سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش در مدارس متوسطه اول اجرا می شود.

وی تصریح کرد: امسال در دهمین دوره طرح دادرس در سطح شهرستان گنبدکاووس با همکاری مربیان آموزشی هلال احمر شهرستان تاکنون یک هزار و 400 دانش آموز پایه هشتم دختران و پسران به صورت مجازی و حضوری آموزش دیدند.

رییس هلال احمر گنبدکاووس خاطرنشان کرد: دانش آموزان در این طرح با آموزش های کمک های اولیه با سرفصل هایی از قبیل احیای قلبی و ریوی، آسیب های اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفای حریق و اسکان اضطراری و مخاطرات طبیعی آشنا شدند.

در پایان این دوره ها که به صورت مجازی و حضوری برگزار شد دانش آموزان در قالب المپیاد امدادی به صورت تیم های 15 نفر آموخته شده را به صورت تئوری و عملی در رقابتی سالم به اشترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 1400 دانش آموز گنبدکاووس در طرح آماده در روزهای سخت

آموزش 1400 دانش آموز گنبدکاووس در طرح آماده در روزهای سخت