مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-26اجتماعي

برنامه ساماندهی مشاغل مزاحم شیراز تدوین و اجرا شود


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز بر لزوم تدوین و اجرای برنامه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در این کلانشهر، تاکید کرد.

- مسعود زارعی در بازدید از سایت 300 هکتاری ویژه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری شیراز بر تدوین و اجرای طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری این کلانشهر تاکید کرد.

به نقل از شورای شهر شیراز، زارعی گفت: اداره املاک و مستغلات شهرداری شیراز موظف است در مدت دو هفته اسناد مرتبط با تحویل زمین سایت 300 هکتاری ساماندهی مشاغل مزاحم شهری را ارائه کند.

او گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری باید مطالعه و پایش جامع شهری شیراز در خصوص مشاغل 25 گانه مزاحم مصوب و وانت بارها و دکه های غیر مجاز در پهنه شهر را با توجه به پراکندگی آن ها و اولویت ساماندهی انجام دهد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: ساماندهی مشاغل شهری در بند 20 قانون شهرداری ها آمده و شهرداری را مکلف کرده تا برای داشتن شهری سالم و آرام بر اساس برنامه زمانبندی شده و مدون مشاغل مزاحم را به بیرون شهر انتقال کند.

به گفته عضو شورای شهر شیراز، این سایت در 20 کیلومتری شهر شیراز با هدف ساماندهی کلیه مشاغل 25 گانه مزاحم در حال احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ساماندهی مشاغل مزاحم شیراز تدوین و اجرا شود

برنامه ساماندهی مشاغل مزاحم شیراز تدوین و اجرا شود