مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:222022-02-26اجتماعي

نصب دوربین کنترل تخلف در باغ بهشت همدان


رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 همدان با بیان اینکه پیگیر نصب دوربین کنترل تخلف در باغ بهشت همدان هستیم گفت: حل معضل ترافیک آرامستان نیازمند فرهنگسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، گلایه های شهروندان نسبت به ترافیک ورودی باغ بهشت و طرح این سوال که چرا لاین ورودی آرامستان را آسفالت نمی کنند تا خیابان عریض شود و یا اینکه چرا یک مأمور راهنمایی و رانندگی برای مدیریت ترافیک در این منطقه وجود ندارد تا مردم این قدر معطل نشوند، سبب شد موضوع را از رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 پیگیر شویم.

علی قبادی با بیان اینکه شهرداری در لاین ورودی خارج از محوطه باغ بهشت قیر ریخته که البته نمی دانم کار آسفالت امسال جواب دهد یا خیر گفت: کار در خارج از محوطه باغ بهشت به عهده شهرداری است و آنجا کار در حال انجام است.

وی گفت: لاینی هم که در حال حاضر بسته شده است از سوی اوقاف نبوده و پلیس راهور طی بازدید میدانی و رصدی که داشته این تصمیم را گرفته است.

رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم قوانین را رعایت نمی کنند پلیس راهور برای کاهش تصادفات تصمیم گرفت این لاین جدا شود و از طریق دور زدن خودروها مشکلی در ترافیک و تصادفات ایجاد نشود چون اگر لاین باز می شد هم در قسمت جلو و هم وسط مردم خلاف می آمدند و تصادفات افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دوربین کنترل تخلف در باغ بهشت همدان

نصب دوربین کنترل تخلف در باغ بهشت همدان