مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-26ورزشي

نیم نگاهی به حریفان فولاد در آسیا؛ از الغرافه استراماچونی تا آهال ناشناخته!


تیم فوتبال فولاد ایران که فصل گذشته با هدایت جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی در جام حذفی به قهرمانی رسید، برای دومین سال پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کند.

- نیم نگاهی به حریفان فولاد در آسیا؛ از الغرافه استراماچونی تا آهال ناشناخته! ایسنا/خوزستان تیم فوتبال فولاد ایران که فصل گذشته با هدایت جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی در جام حذفی به قهرمانی رسید، برای دومین سال پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کند.

تیم فوتبال فولاد سال گذشته با هدایت جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی، در جام حذفی با شکست استقلال تهران و قهرمانی در این رقابت ها توانست برای دومین سال پیاپی جواز حضور در فصل 2022 جام قهرمانان آسیا ( ای سی ال ) را به دست آورد.

نماینده ایران در یک گروه نسبتا سخت با تیم های سرشناس و صاحب سبکی چون الاهلی امارات و الغرافه قطر بازی هم گروه شده است و مثل فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا پا به میدانی در کلاس جهانی می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فولاد که فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا در گروه مرگ، عملکردی خوب از خود به جا گذاشت، امسال نیز با جذب چند بازیکن با کیفیت در نقل و انتقالات زمستانه خود را تا حدودی آماده حضور در میدان آسیایی کرده است تا در دومین فصل پیاپی با نکو و با استفاده از تجربه سال قبل نمایشی به مراتب بهتر و با کیفیت تر از خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم نگاهی به حریفان فولاد در آسیا؛ از الغرافه استراماچونی تا آهال ناشناخته!

نیم نگاهی به حریفان فولاد در آسیا؛ از الغرافه استراماچونی تا آهال ناشناخته!