مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:572022-02-26سياسي

10 خواسته مهم رامیانی ها از رییس جمهور


فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به شتاب گرفتن توسعه استان گلستان با حضور هیئت دولت، گفت: مردم و مسئولان رامیان 10 خواسته مهم از رییس جمهور و هیئت دولت دارند.

- مهدی استیری در گفت و گوی اختصاصی با ایسنا با مهم دانستن سفر ریاست جمهوری به استان گلستان اظهار کرد: این سفر می تواند به عنوان نقطه عطفی در استان سرعت قطار توسعه و محرومیت زدایی را دوچندان کرده و پیشرفت را برای ما به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان شهرستان رامیان 10 خواسته مهم از رییس جمهور و هیئت دولت دارند، افزود: مهم ترین خواسته ما احداث سد قره چای و بهسازی شبکه آبرسانی شهرستان است که در کنار آن تکمیل بیمارستان شهدای سلامت رامیان، تجهیز و ارتقاء بیمارستان امام رضا خان ببین و احداث مرکز جامع سلامت شهری در خان ببین و تاتار علیا نیز اولویت های بعدی ماست.

فرماندار شهرستان رامیان با تاکید بر اینکه ساخت مرکز جامع سلامت روستایی در رضا آباد، بهسازی جاده رامیان به شاهرود از محور اولنگ و تامین برق شهرک صنعتی با ایجاد پست برق سایر درخواست های مهم مردم و مسئولان رامیان از دولت است، خاطرنشان کرد: احداث ناحیه صنعتی بخش فندرسک، احداث مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای خان ببین، تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری خان ببین، احداث سالن همایش ها و شهرک گلخانه ای گیاهان دارویی در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 خواسته مهم رامیانی ها از رییس جمهور

10 خواسته مهم رامیانی ها از رییس جمهور