موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:422022-02-26سياسي

تغییر داوران «عصر جدید 3»


همزمان با آغاز ضبط «عصر جدید 3» ترکیب جدید داوران در فصل سوم این مسابقه اعلام و مشخص شد.

امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و مجید اسماعیلی کار استعداد ها را ارزیابی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، طبق سیاست این مسابقه همچنان در فصل سوم نیز از حضور یک آهنگ ساز، دو بازیگر و یک چهره دانشگاهی در ترکیب داوران استفاده شده است.

اکنون رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی رفته اند و در عصر جدید 3 شاهد ترکیب متفاوت و مناسبی خواهیم بود.

حفظ داور محبوب در ترکیب داوری امین حیایی در فصل اول و دوم مسابقه به واسطه طنازی ها و شوخی هایش با شرکت کنندگان، احسان علیخانی و دیگر داوران، حضور جذابی در این مسابقه داشت.

او در قضاوت نیز معمولا روی نقاط قوت استعداد ها تمرکز می کرد و در مقایسه با رویا نونهالی و به ویژه آریا عظیمی نژاد، صراحت کمتری در بیان نظراتش داشت.

عملکرد امین حیایی در مسابقه و جزییات رفتار او و همچنین محبوبیت پیشین او دست به دست هم داد تا این بازیگر نزد مخاطبان داور محبوبی باشد؛ بنابراین حفظ او در ترکیب داوران فصل سوم انتخاب به جا و درستی است.

هرچند که کارن همایونفر و ژاله صامتی چهره های نام آشنایی اند، اما از آن جایی که پس از دو فصل پخش عصر جدید ، برای اولین بار در جایگاه داور مسابقه قرار می گیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر داوران «عصر جدید 3»

تغییر داوران «عصر جدید 3»