مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:422022-02-26بين الملل

پامپئو: پوتین باهوش است و بایدن نباید او را دست کم بگیرد


وزیر خارجه پیشین آمریکا که از نامزدهای جمهوری خواهان برای رقابت ریاست جمهوری 2024 به شمار می رود، استدلال کرد که با تحولات کنونی مرتبط با اوکراین، - دولت ترامپ در مقایسه با دوره تصدی بایدن در کاخ سفید "اکنون بسیار شایسته تر" دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بیزنس اینسایدر، مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا در کنفرانس محافظه کاران در فلوریدا موسوم به سی پک (CPAC) به شوخی گفت: من هم به یاد دارم.

به یاد دارم که ما بربرها بودیم، ما آدم های ناشی و هالو بودیم، ما بودیم که نمی دانستیم داریم چه می کنیم و حال نگاه کنید که ما چقدر شایسته تر بودیم.

او ادامه داد: این را از سر شادی نمی گویم، بلکه از سر ناراحتی می گویم.

زیرا آمریکا خواستار رهبری خوب است و جهان به آن بستگی دارد.

چندین تن از مقامات سابق دولت ترامپ در صحبتهایشان توضیح داده اند که کاخ سفید در بحبوحه سطح بی سابقه ای از تغییر و تحولات در دوران مدرن چقدر ناکارآمد بوده است.

استفانی گریشام، دستیار ارشد سابق ملانیا ترامپ، همسر رییس جمهوری سابق ترامپ از آن به عنوان یک ماشین دلقک که آتش گرفته و با سرعت به سمت انباری مملو از وسایل آتش بازی در حرکت است یاد کرد.

روسیه در 24 فوریه به اوکراین حمله کرد، اما مایک پامپئو به اقدامات خودش در تعامل با این کشور غیر متحد ناتو در سال های 2018


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو: پوتین باهوش است و بایدن نباید او را دست کم بگیرد

پامپئو: پوتین باهوش است و بایدن نباید او را دست کم بگیرد