مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:222022-02-26سياسي

دفتر یونسکو آورده ای برای همدان ندارد


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: در جلسه تخصصی که با حضور اعضای کمیسیون و کارشناسان تشکیل شد اعضا معتقد بودند دفتر منطقه ای یونسکو آورده ی ملموسی برای همدان ندارد.

- حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر قرار باشد یونسکو هر جا دفتر می زند آنجا را ثبت جهانی کند با ضوابطش سازگار نیست و اگر اینطور بود خیلی از شهرها زودتر از ما دفترشان را در آنجا مستقر می کردند.

وی با بیان اینکه تنها آورده دفتر منطقه ای یونسکو برای همدان این است که یونسکو برخی از آثار تاریخی همدان را ثبت جهانی کند، افزود: ثبت جهانی فرایندی دارد که قطعا این فرایند هیچ ربطی به احداث یا عدم احداث دفتر آن در همدان نخواهد داشت.

صفری افلاکی با اشاره به اینکه تاسیس دفتر یونسکو در همدان صرفا نمایش است که آورده اقتصادی و تبلیغاتی ندارد، تصریح کرد: حتی ممکن است این دفتر آسیب های سیاسی و فرهنگی هم داشته باشد چرا که یونسکو به خاطر تهیه سند 2030 و توصیه هایی بر خلاف موازین دینی در کشور ما خوشنام نیست و ما هم نمی خواهیم این تابلو را به رسمیت بشناسیم.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه بنده شخصا از تاسیس دفتر یونسکو در همدان دفاع کردم و جمع مخالف این موضوع بود، مطرح کرد: شورای شهر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر یونسکو آورده ای برای همدان ندارد

دفتر یونسکو آورده ای برای همدان ندارد