مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:022022-02-26سياسي

ایجاد اشتغال برای افراد رها شده از دام اعتیاد در اولویت قرار گیرد


سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا گفت: افزایش آسیب های اجتماعی، سرقت و طلاق ریشه در اعتیاد دارد و برای مقابله با آن باید عزمی ملی به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد ادیب رامندی سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه افزایش آسیب های اجتماعی، سرقت و طلاق ریشه در اعتیاد دارد، اظهار کرد: برای مقابله با اعتیاد باید عزمی ملی به کار گرفته شود و تمام دستگاه های اجرایی شهرستان باید در امر مقابله با اعتیاد در شهرستان تلاش کنند.

ادیب رامندی نقش فضای مجازی در آگاه سازی جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: تولید محتوا و توجه به امر اطلاع رسانی و آگاه سازی خانواده ها، دانش آموزان و جوانان در فضای مجازی و به ویژه فضای مجازی شاد(مختص دانش آموزان) به جهت پیشگیری از اعتیاد باید در دستور کار دستگاه ها قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بویین زهرا افزود: ایجاد اشتغال مناسب برای افراد رها شده از دام اعتیاد از اولویت های کاری این شوراء بوده و بانکها و موسسات مالی شهرستان نیز باید درصدی از اعتبارات خود را به صورت وام خوداشتغالی در اختیار این افراد (با معرفی از سوی بهزیستی) قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای افراد رها شده از دام اعتیاد در اولویت قرار گیرد

ایجاد اشتغال برای افراد رها شده از دام اعتیاد در اولویت قرار گیرد