مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-26ورزشي

رشته «طلایی» که نیاز به حمایت دارد/ درخواست کبدی کاران از مسئولان ورزش


رشته ای که توانست با دو مدال طلای خود رده ورزش ایران در بازیهای آسیایی را ارتقا دهد برای تکرار این موفقیت نیازمند حمایت های ویژه از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دو مدال طلایی که کبدی برای کارون ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی به دست آورد ضامن این رشته برای اعزام دوباره به این بازی ها شده است آنهم به عنوان یک رشته مدال آور در هر دو بخش مردان و بانوان.

البته مدال آوری کبدی در بازی های آسیایی محدود به دوره پیشین این بازی ها نمی شود طوریکه تیم ملی کبدی مردان ایران در بازی های آسیایی 2010 گوانگژو و 2014 اینچئون به عنوان نایب قهرمانی دست یافت اما سومین حضور در فینال این بازی ها (2018 اندونزی) را با قهرمانی به پایان رساند.

در بخش بانوان هم تیم ملی کبدی ایران در بازی های آسیایی 2010 گوانگژو نتوانست تا فینال پیش برود و به حضور در دیدار رده بندی و کسب مدال برنز بسنده کرد.

این حضور در بازی های آسیایی 2018 با راهیابی به فینال و نایب قهرمانی همراه شد، در بازی های آسیایی دوره پیش هم ملی پوشان کبدی بانوان مجدد یک پله ارتقا پیدا کردند و روی سکوی اول ایستاد.

با این پیشینه و حرکت رو به جلو و ممتدی که ملی پوشان کبدی ایران در بازی های آسیایی داشته اند، آنها دوره جدید این بازی ها را پیش رو دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته «طلایی» که نیاز به حمایت دارد/ درخواست کبدی کاران از مسئولان ورزش

رشته «طلایی» که نیاز به حمایت دارد/ درخواست کبدی کاران از مسئولان ورزش