مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 08:422022-02-26فرهنگي

فرصتی برای فیلم های که پشت در جشنواره ها باقی می مانند


وحید حاجیلویی معتقد است جایزه آکادمی ایسفا فرصت و دلگرمی برای فیلم ها و فیلمسازانی فراهم می‎کند که به دلایل سلیقه ای پشت در جشنواره ها باقی می مانند.

- وحید حاجیلویی معتقد است جایزه آکادمی ایسفا فرصت و دلگرمی برای فیلم ها و فیلمسازانی فراهم می‎کند که به دلایل سلیقه ای پشت در جشنواره ها باقی می مانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید حاجیلویی فیلمساز و عضو هیات انتخاب دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران(ایسفا) درباره معیارهای انتخاب فیلم های راه یافته به این رویداد گفت: ملاک ما برای انتخاب فیلم ها بیشتر استاندارد بودن خود فیلم ها بود که این استاندارد شامل فیلمنامه و ساختار کلی اثر می شد که این موارد در همان پلان ها و دقایق ابتدایی فیلم قابل تشخیص بود؛ اینکه فیلم از کیفیت و ساختار مناسبی برای حضور در آکادمی ایسفا برخوردار است یا خیر.

ما هیات انتخاب این رویداد هستیم و در جایگاه داوری قرار نداشتیم، پس مبنای ما برای انتخاب فیلم ها این بود که فیلمی را مدنظر قرار دهیم که فیلمسازش تمام توان خود و گروهش را در اختیار گرفته و ما باید فرصتی به او و فیلمش بدهیم تا مسیر هموارتری را طی کند.

زیرا چه بخواهیم و چه نخواهیم نسل جدید سینما در راه است و آینده سینما نیز در دستان همین فیلمسازان فیلم کوتاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی برای فیلم های که پشت در جشنواره ها باقی می مانند

فرصتی برای فیلم های که پشت در جشنواره ها باقی می مانند