مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 07:472022-02-26سياسي

همکاری دستگاه ها برای آزادسازی سواحل نشان دهنده اقتدار دولت رییسی است


آزادسازی سواحل توسط دولت آقای رییسی یک اقدام انقلابی است و همکاری سایر دستگاه ها با دولت سیزدهم، اقتدار دولت آقای رییسی را نشان می دهد.

- جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به آزادسازی سواحل با دستور رییس جمهور گفت: بسیاری از سواحل با ساخت ویلاها اشغال شده بودند و حتی در مواردی ساخت این ویلاها تا دل دریا هم پیش رفته بود.

وی افزود: اقدام آقای رییسی و دولت سیزدهم در آزادسازی سواحل یک اقدام انقلابی بود، چراکه بسیاری از این ویلاهای ساخته شده در سواحل، به دستگاه های دولتی تعلق داشت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد آزادسازی سواحل، دیگر دستگاه ها نیز همکاری خوبی با قوه مجریه داشتند و به دنبال صدور دستور رییس جمهور برای این منظور قوای دیگر و همچنین نیروهای مسلح نیز همکاری کامل با قوه مجریه برای این منظور داشتند.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در کمتر مواردی شاهد همکاری و هماهنگی دستگاه های مختلف به این شکل بوده ایم و این تبعیت دستگاه های مختلف از دستور رییس جمهور اقتدار دولت آقای رییسی را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دستگاه ها برای آزادسازی سواحل نشان دهنده اقتدار دولت رییسی است

همکاری دستگاه ها برای آزادسازی سواحل نشان دهنده اقتدار دولت رییسی است