مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 03:322022-02-26حوادث

قاتل محیط بانان در یک قدمی قصاص/حکم در انتظار اجرا+فیلم


حکم قاتل دو محیط بان زنجانی که فروردین ماه در هنگام تعقیب و گریز با شکارچیان با تیر جنگی آنها به شهادت رسیدند، قطعی شده و نیازمند صدور مجوز برای اجراست.

- مهدی مجلل و میکاییل هاشمی شهدای محیط بان زنجان حسین آبسالان، مدیرکل محیط زیست وقت استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس شهادت دو محیط بان زنجانی را تایید کرد و گفت: دو نفر از محیط بانان شب گذشته بر اثر تعقیب و گریز با افراد ناشناس در منطقه حفاظت شده فیله خاصه و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیده اند و جزییات حادثه توسط نیروی انتظامی در دست بررسی است.

دستور فوری رییس دادگستری زنجان برای دستگیری محیط بانان در پی به شهادت رسیدن دو نفر از محیط بانان در حین انجام ماموریت در زنجان توسط افراد ناشناس، رییس کل دادگستری استان زنجان نیز برای پیگیری بررسی موضوع و بازداشت مرتکبان دستورات فوری صادر کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس دادگستری استان زنجان از دستور فوری برای پیگیری شهادت دو محیط بان با سلاح در زنجان خبر داد و گفت: بنا بر گزارش ضابطین، دو محیط بان ساعی منطقه حفاظت شده در حین انجام وظیفه توسط افراد ناشناس به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع از موضوع دستورات لازم صادر و بازپرس ویژه قتل به محل اعزام شد، بیان کرد: همچنین با فور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل محیط بانان در یک قدمی قصاص/حکم در انتظار اجرا+فیلم

قاتل محیط بانان در یک قدمی قصاص/حکم در انتظار اجرا+فیلم