مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 01:422022-02-25بين الملل

امنیت و منافع ملی ، حرف اول و آخر


سکوت ما در جنگ کویت و عدم همراهی با آمریکایی ها در جنگ افغانستان به همان میزان در راستای امنیت ملی و منافع کشور بود که حمله موشکی به پایگاه عین الاسد آمریکایی ها در عراق دو روز پس از شهادت سردار سلیمانی امنیت ملی ما را پاس داشت و ترامپی که به قول خودش 52 .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن رشوند در شماره امروز روزنامه همشهری نوشت: بیش از یک ماه بود که  هر روز صبح که شهروندان روسیه و اوکراین از خواب بیدار می شدند منتظر این خبر بودند که نتیجه لشکر کشی  و صف آرایی نظامی آنها در مرزهای مشترک ، به یک درگیری و اقدام نظامی کشیده شده است یانه؟  این انتظارِ همراه با وحشت ، سرانجام در صبح روز پنجشنبه با سخنرانی پوتین رییس جمهور روسیه آغاز شد.

البته این آن چیزی نبود که روسیه بدنبال آن باشد که اگر چنین بود تاکنون روسها مسیر دیپلماسی را انتخاب نمی کردند و حدود دو ماه پیش مسکو پیشنهادات امنیتی خود را درباره وضعیت ثبات امنیتی به اروپا و امریکا ارائه نمی داد.

تنش زمانی بین این دو کشور شدت گرفت که مسکو در مقابل خویشتن داری خود و مشاهده روزانه موج رسانه ای غرب  و تحریک مقامات آمریکایی و ارسال تجهیزات نظامی کشورهای عضو ناتو در اوکراین ، بجای پاسخ به پیشنهادات امنیتی خود و عقب نشینی غرب از تصمیم بر عضویت اوکراین به ناتو ، نتوانست جوابی برای کاهش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و منافع ملی ، حرف اول و آخر

امنیت و منافع ملی ، حرف اول و آخر