مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 23:072022-02-25سياسي

فرمانده سپاه خوزستان از کمیسیون پزشکی فاقدان مدارک بازدید کرد


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از محل برگزاری کمیسیون عالی پزشکی فاقدین مدارک سپاه بازدید کرد و گفت: برای حل مشکل ایثارگران این کمیسیون دو بار در سال انجام شود.

- ، سردار حسن شاهوارپور شامگاه جمعه ضمن بازدید از محل برگزاری کمیسیون عالی پزشکی فاقدین مدارک سپاه و با تاکید بر نقش مهم مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس و پیروزی در جنگ، اظهار کرد: مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس انتظار زیادی در راستای برگزاری این کمیسیون کشیدند که با پیگیری های انجام شده این کمیسیون در حال اجرا است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: مردم با ایفای نقش کنار رزمندگان در دوران دفاع مقدس دچار صدمات زیادی شدند که برخی به دلیل نداشتن مدارک نمی توانستند که در کمیسیون عالی حضور داشته باشند که با پیگیری انجام شده همه افراد فاقد مدارک نیز با تشکیل پرونده فاقدین مدارک در این کمیسیون حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: کمیسیون عالی پزشکی سپاه با پیگیری سپاه استان و با حضور 11 پزشک متخصص از بیمارستان بقیه الله تهران با هدف بررسی پرونده رزمندگان دوران دفاع مقدس شامل پرونده های ماده 87، فاقدین مدارک و همچنین پرونده های موج انفجار، تیر و ترکش و شیمیایی در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه خوزستان از کمیسیون پزشکی فاقدان مدارک بازدید کرد

فرمانده سپاه خوزستان از کمیسیون پزشکی فاقدان مدارک بازدید کرد