مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 22:272022-02-25سياسي

سطح حفاظت بخش اورژانس بیمارستان فاطمی اردبیل ارتقاء می یابد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: سطح حفاظت بخش اورژانس بیمارستان فاطمی که در مواجهه مستقیم با برخی از آسیب ها هستند با کمک فرمانده انتظامی استان ارتقاء می یابد.

- ، رضا قاسمیان عصر جمعه در بازدید از بیمارستان فاطمی اردبیل اظهار کرد: سطح حفاظت بیمارستان فاطمی و مخصوصاً بخش اورژانس که در مواجهه مستقیم با برخی از آسیب ها هستند با کمک فرمانده انتظامی استان ارتقا می یابد.

وی بر لزوم قدرشناسی از کادر درمان اشاره کرد و گفت: به خاطر مأموریت حساس بیمارستان فاطمی برای پذیرش مصدومین حوادث رانندگی و نزاع های دسته جمعی و درگیری ها توجه ویژه به تأمین امنیت و آرامش روحی و روانی کارکنان این بیمارستان را می طلبد.

قاسمیان در این دیدار از پزشکان و پرستاران بخش اورژانس بیمارستان فاطمی اردبیل به خاطر تلاش های شبانه روزی که گاهاً با برخوردهای ناپسند اطرافیان و طرفین درگیری و نزاع ها مواجه می شوند، دلجویی و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات ادامه برخی از اتفاقات ناگوار و درگیری ها به بخش اورژانس بیمارستان فاطمی اردبیل نیز کشیده شده و موجب جراحات جسمی و روحی بر پزشکان و پرستاران زحمت کش این بخش می شود اظهار کرد: بر همین اساس ضمن بررسی و چاره جویی اجتماعی برای کاهش این نوع رفتارها، سیستم حفاظتی این بیمارستان ارتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح حفاظت بخش اورژانس بیمارستان فاطمی اردبیل ارتقاء می یابد

سطح حفاظت بخش اورژانس بیمارستان فاطمی اردبیل ارتقاء می یابد